Wednesday, 28 March 2012
Állás Munka Önéletrajz
Önéletrajzát egy hihetetlenül fontos dokumentum, ez nem csak beszél a múltbéli teljesítmények, de működik, mint egy előrejelzője a jövőbeli lehetőségeket. Azonban a folytatás nem tud sikeresen befejezni ezt a feladatot, ha nincs tele minőségi tájékoztatást. Ez magában foglalja a kiemelkedő személyes márka nyilatkozatot.Mi az a személyes branding nyilatkozatot munka ? Ez egy olyan kijelentés, hogy kommunikálja, hogy ki vagy a munkahelyen. Kölcsönzött a marketing világában, ez tükrözi a szakmai hírnevét. A önéletrajzát, a nyilatkozatot, hogy összefoglalja, mindössze egy pár szót, hogy ki vagy. Ezért annyira fontos, hogy sablonos lépéseket annak érdekében, hogy dolgozzon az egyik, hogy a dolgát.Személyes Branding nyilatkozat Példa és FormulaA kezdéshez, vessen egy pillantást egy márka, mely nyilatkozatot az áruk:Közösségi Ügyek MANAGER 10 éves tapasztalattal megjelenítő, fejlesztése, és a szervező cégre jótékonysági rendezvények, kapcsolatok fenntartása több száz nonprofit szervezetek, önkéntes dolgozói koordináló változatos lehetőségeket, és dinamikus külső és belső kommunikációs esemény.Miért sikeres? Ez ad pillanatfelvételt a történelem terén, miközben a márka attribútumok, amelyek leírják, mit tesz sikeres. Is, hogy a korábbi példákat teljesítmények, melyek bepillantást abba, hogyan segíthet a munkáltató sikerrel.Tehát melyik képletet használja, hogy saját?1. Fontolja meg az Outlook a WorldÚgy tűnhet egy kicsit messzemenő azt mondani, hogy az általános életszemlélet lehet létrehozni egy nagy személyes adatok, de a valóságban, akkor az Outlook, hogy vezette, hogy a szakma, és segített fejleszteni a tehetségeket.Így időt vesz igénybe, hogy írjuk le a látását. Szeretné az állás embereket, hogy jobban kommunikálni egymással? Azt reméljük, hogy kiterjessze a mi már-expanzív technológia? Gondolj bele, mi az, ami segít megteremteni a széles ernyője kiterjed valamennyi egyedi célok a márka nyilatkozatot fog tartalmazni.2. Gondolj az egyéni célokIsmét egy branding nyilatkozat arról szól, bemutatva a munkáltató, hogy van-célokat, és hogy ne csak kívánjuk elérni őket a jövőben, de már a múltban. Szóval mik a karrier célok? Hogyan szeretné jobbá tenni? Írd le, mit szeretne elérni, valamint a szakmai tudás birtokában van, amely segít elérni a céljait.3. Nézd meg a képességeidet és szakmai múlttalVégül, fontos, hogy ismerje el a márka attribútumok, majd alkalmazza azokat a szakmai múlt. Azonosítani a tulajdonságaidat, gyere fel legalább három főnevek leírni magad, mint egy profi. Ön nagyszerű kommunikációs vezetője, látomásos, szervező vagy?Aztán dob fel, hogy kerek három mondatban ki a szakmai múlttal kapcsolatban az ezen attribútumok (pl. van 15 éves tapasztalattal rendelkezik vezető csoportoknak emberbaráti erőfeszítések).Miután elvégezte a fenti célokat, akkor elég információt, hogy hozzon létre egy valóban kiváló márka nyilatkozat arról, hogy nem csak ad egy munkaadó bizalmát a képességét, hogy sikerül, de növeli a saját bizalom, mint a legjobb profi.
Labels:
állás,
álláshirdetések,
munka